[Us] Сбирка и дискусия относно съдбата на ГС инит Лаб

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Mon Jul 23 16:52:31 EEST 2018

По-скоро че всички са заети (което е нормално де), отделя се в пъти
по-малко време отколкото предишни години, пишат се някакви issues които
стоят нерешени с години, а може да са въпрос на 2-3 часа, най-много ден.
Също че цялото място е в будна кома, няма достатъчно членове, няма
коуъркъри, плащат се едни наеми и консумативи, вътрим се с данък от
фактури, които не ни издават. Малко грубо звучи погледнато по този начин,
но не мисля че съм далеко от реалността.
Идеята е да мислим варианти това да се промени в дългосрочен план. Ако не
можем - има ли смисъл да се борим с неизбежното, или е време да се откажем?