[Us] Някой се абонира!

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed May 9 17:23:41 EEST 2018

Официално "работно време" нямаме. Лабът е достъпен, когато е отворен, а
когато един човек е членувал поне 3 месеца, познаваме се, запознат е с
правилника и е отговорен, му се дава достъп до системата за отключване,
така че да може да идва когато си иска, дори и да няма никой по това време.

Към момента работните дни в работно време почти винаги има човек от 9
сутринта, та понякога дори до доста късно. Когато има обявени събития в
календара (initlab.org/events) също може човек да влезе, както и когато
видиш във fauna.initlab.org, че се показват физиономиите на други хора.