[Us] (Не)формална сбирка на УС 15.05.2017

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue May 15 09:23:13 EEST 2018

Довечера няма да мога да остана за особено дълго, заради което предлагам да
си назначим друга дата за УС.

За местенето - по-скоро бих казал НЕ, предвид че никак не сме стабилни
финансово. Ако закрепил цялата година с повишена събитийна активност и
минем над нулата, тогава можем да мислим за надграждане, но в противен
случай поне аз бих предпочел да се крепим на текущото състояние, вместо да
правим отново тежко разбутване на ситуацията.

Към темите за разговор бих предложил и метод за справяне с проблема "пари
на каса" и евентуално прехвърляне на електричеството на наше име (или
договорът за наем?), за да отчитаме по-реални разходи. Това, обаче, ще
можем да обсъдим само след като направя достатъчно подробно проучване на
възможните решения.