[Us] Някой се абонира!

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Thu Nov 8 14:29:43 EET 2018

Привет,

Аз днес цял ден работя от лаба. Когато е удобно мога да те разведа (но
предполагам, че вече са ти показали  някаква част от мястото), да
отговоря на каквито въпроси имаш и да ти дам да се разпишеш в книгата за
правилата. Ако решиш - в руби стаята съм, дългокосият индивид със
зелената риза :)

Поздрави,
Иво