[Us] Въпрос по темата наемане на площи в София Тех Парк

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Nov 15 19:40:31 EET 2018

От провелия се "дискусион" по-скоро си мисля, че нямаме място там, от
колкото да има смисъл да се виждаме с тях на живо. Другото е, че на работа
изнемогвам, а тия люде надали са ентусиасти за срещи в 9 вечерта, тъй че
по-скоро ще пропусна тая среща. Особено пък и с тоя инкубационен период и
неспоменаване на финансови условия, направо си ми звучат като
теле-търговците, които ми предлагат да се видим, за да предложат нещо, дето
не може да се обсъжда по телефона.