[Us] Някой се абонира!

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Oct 10 14:43:19 EEST 2018

Здравей, Цветелине,

Имам няколко въпроса към теб, които би било добре да изясним предварително:

   1. Бил ли си преди в Лаба? Хубаво е да си виждал мястото, защото не сме
   типичният coworking space, съответно не всеки се радва на локацията :)
   2. Имаш ли някакви специфични нужди и изисквания за работното си място?
   3. Плащанията можем да ги третираме като членски внос, но тогава няма да
   можеш да ги отчиташ като разход на фирмата си, в случай че регистрираш
   такава. В тази връзка въпросът е - членски внос или фактури?

Ще се радвам да отговоря на каквито и да било въпроси, в случай че имаш
такива.