[Us] Идеи и проекти

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Sep 19 12:09:56 EEST 2018

Здрасти, Наско,

Извинявай за забавянето - явно никой от другарите няма времето към момента
да измисли нещо, което да е подходящо за събитието, заради което няма
смисъл да ни пазиш място за там.

Ще ти пиша отново, когато задвижим по-прилично разни събития в Лаба, за да
видим дали не би имал интерес за някое конкретно да се включиш по някакъв
начин. Вероятно ще става въпрос за такива през октомври и нататък.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475