[Us] Предложение за ревизиране на достъпа до Лаба

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Wed Sep 19 16:34:55 EEST 2018

В тоя ред на мисли, в съответствие с GDPR, би било добре да имаме
предупреждение за Cookies във Фауната, тъй като изпраща cookie
_fauna_session дори без да е логнат потребителя.
Също имаме регистрация, в която се попълват лични данни (повечето по
желание, но мейла е задължителен). Би следвало да имаме страница с Политика
за защита на личните данни, която може да копираме отнякъде и да адаптираме
според нашия случай - какви данни събираме, за какво се ползват, как се
съхраняват и как може някой да се откаже от съхранението им при нас (т.е.
как да си изтрие акаунта).

Венци