[Us] Въпрос във връзка с стаж в initlab

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Sep 26 08:03:13 EEST 2018

Здравей, Никола,

Като цяло нямаме проблеми с договора, така че можем да го подпишем и
изпратим сниман/сканиран днес, за да го предадете в училището си.

Това, което повече ме тревожи е, че колегата, който имаше възможността да
идва в Лаба в работно време през седмицата, тъкмо започна нова работа,
заради което толкова свободен човек вече нямаме.

Остава като вариант да се виждате вечерите (7:30 до 8:30 примерно) с
членове на екипа, в което време да си говорим за Лаба, структурата и
йерархията, как се е образувало сдружението, как се финансира, какви цели
гони и т.н. Ако желаете да участвате по някакъв начин, можем да разгледаме
наличните текущи задачи и да видим кои от тях биха ви били интересни, за да
ги действате в свободното си време (неща, свързани със сайта, фейсбук
страницата и т.н.).

За софтуерни и хардуерни проекти трудно ще измислим нещо на бързо, но аз
лично бих могъл да ви помогна в посока правенето на сайтове, в случай че
имате някаква идея, пък някои други от екипа вероятно биха могли да ви
насочат за проекти или идеи, свързани с електрониката :)

Това е от мен за момента, драснете дали така нещата ви звучат окей, за да
знам дали да го подписвам договора или ще действате с друга организация.
Няма проблем да се случи и последното, Лабът продължава да си е тук и да е
отворен за вас да го посетите някой ден, пък дори извън учебни стажове.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475