[Us] Членски внос като дарение за инитЛаб

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Fri Sep 28 13:15:50 EEST 2018

Здрасти, Витя,

Благодаря за дарението!

Бланката изглежда окей, само не знам защо в дъното има по две полета под
всеки подписващ се, но това мога да го оправя :)

В момента, в който се докопая до работещ принтер, ще подпиша и подпечатам
документа, след което ще ти го сканирам. Ако пък го искаш на хартия, ще го
оставя в Лаба някой от тия дни, когато минавам натам.

По-здрави,

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475