[Us] Някой се абонира!

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Sun Apr 14 09:56:20 EEST 2019

Здравей,

Относно плащането, приемаме в брой и с банков превод, като предпочитаме
банка, за да не се налага да пишем квитанции.
Такса за 30 дни от дата до дата а не за календарен месец, предполагам че
най-лесно ще бъде и за двете страни да платиш 50% от цената за оставащите
около 15 дни, и от следващия месец да плащаш на календарен.
Паркирането пред Лаба през седмицата от скоро е платено, защото улицата
вече е Зелена зона, а не сме наели места за служебен абонамент, поради
абсурдната цена (последно беше нещо от рода на 600лв/месец). Нямаме
вътрешен двор или гаражи.
Достъпа до помещенията е 24/7/365 и е напълно автоматизиран - отключването
и отварянето на вратата стават чрез уеб интерфейс, телефонно обаждане и още
няколко метода. След като заплатиш таксата, ще ти дадем достъп до
https://fauna.initlab.org/ и оттам може да отключваш/отваряш вратата и да
си въведеш телефонния номер и ПИН код, с който да може да се оторизираш в
телефонната централа при отключване с телефонно обаждане.