[Us] Дневен ред УС 2019-04-23

Alex Milanov alex at i4web.biz
Tue Apr 23 17:58:23 EEST 2019

Ще ми се да не си губим много времето този път.

Като предлагам да се фокусираме в/у 3-4 най-важни точки.

и да гледаме да поприключим до 9, 9 и половина.

1. Рекапитулация на свършеното

2. Техника -> условия за даряване, складиране, използване и изнасяне

- може да разиграем казуса с техниката, която ще донесем с Венци за студиото

- някои неща ще се дарят директно, други ще са за по-дългосрочно
ползване (част от сетъп)

- и трети ще искам да мога да си ги взимам за участия и други събития

3. Лабов подкаст, нюзлетър, и хакатон(и) за сайт/фауна и др...

- основното е да подберем дати или времеви аспект (примерно средата на май)

- за подкаста и нюзлетъра може би работно съдържание

Като точка 4. може да е финансовата дупка

За чистите маси, рафтовете и чекмеджетата може да са в разни.

Политиката за достъп до лаба я дъвкахме достатъчно, за мен е важно

да се пусне един мейл (Може би с нюзлетъра за следващия месец) че достъпът

за отключване е привилегия на активните (доверени) членове (т.е. с
платен членски внос) и коъркарите.

И че в даден момент просто ще се деактивира (след 15-30 дни) в началото

ръчно и по-натам автоматично може би.

  На 22.04.19 в 10:30, Vencislav Atanasov написа: