[Us] УикиНовини - уъркшоп в лаба?

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Aug 15 14:55:47 EEST 2019

Здравей, Григоре,

Не съм сигурен каква точно е представата ти за нашите услуги, но като цяло
init Lab е не много повече от общност, която поддържа собствено
пространство, отворено за всеки, пожелал да споделя знание или да развива
проекти в духа на отворените технологии и култура. От тази гледна точка
бихме могли да предложим пространството ни за workshop, лекция, презентация
или каквото счетеш за нужно. Имаме относително ограничен кръг от контакти в
социалните мрежи, на които можем да споделим за събитието, та ако искаш
по-голяма гласност за инициативата, определено не бива да се ограничаваш
само с нашето обявяване на събитието.

За организиране на събитието ще е хубаво да си виждал Лаба, за да имаш идея
какво и как може да се случва вътре, пък за да го обявим ще ни е нужно
описание, някаква снимка или изображение за обложка във фейсбук и на сайта
ни, дата, час и време на провеждане.

Оставам насреща за въпроси и коментари.