[Us] Допълнения към radio setup-а в лаба

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Fri Aug 30 14:02:42 EEST 2019

Здрасти,

Отговорите са inline

 > Днес ще мина да оставя в лаба следните неща ...
Благодарим.
Ако искаш можеш да напишеш и нещо по въпроса в wiki-то на лаба и да
сложим някаква референция към него (с QR код и link).

> решение е да се 3D принтира нова кутия (на линкa има готов дизайн), но
> тук ще трябва някой с познания по 3D
> принтиране да помогне. Това всичкото разбира се, само ако Васил е ОК да
> се правят тези тунинги по hackRF-а.
Говорих с maniax-a - OK е.
Аз ще принтирам кутията тия дни, до седмица (може би още в събота), ще я
оставя при HackRF нещата.

> Използвам случая да питам какво става с радио клуба и идеите за
> изграждане/поставяне на антени?
Ами имаме радиостанция, трябва да вземем да опънем кабел и антена и е
хубаво това да стане докато е хубаво времето.
Кабел и антена мисля че нямаме, ако имаме нека някой ме поправи.

Поздрави,
   Точо