[Us] Допълнения към radio setup-а в лаба

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Tue Dec 10 01:55:28 EET 2019

Първо трябва да го купим. Нещо от тези трябва да е:

http://eshop.integra-a.com/index.php?main_page=index&cPath=8_54_55

Реално ни трябва антена, скоба/стойка (май върви в комплект с
антената?), мачта т.е. вертикална тръба, и кабел (с конкретен импеданс -
50Ω) от антената до лаба (примерно до хаквариума).

Мисля че беше тоз модел:

http://eshop.integra-a.com/index.php?main_page=product_info&cPath=8_54_55&products_id=136

ама нека и Иво да потвърди.

Венци