[Us] [core] Неприбрана техника - опънфест

Marian Marinov mm at yuhu.biz
Fri Dec 27 00:18:07 EET 2019

@Яна виж т.5 и т.6, и можеш да пропуснеш останалата тирада от мен :)

Аз си мълчах многократно и с надежда Венци да се вразуми но... очевидно е нужна по-голяма доза переспектива.

И така Венци, нека нахвърлям няколко неща от гледната точка на член на initLab и чест дарител на техника и средства за лаба.

1. Разбирам, че не ти харесва initLab да е склад за техника, но такава така или иначе е натрупана през годините и очевидно няма къде да се съхранява на друго място,
така че, да е достъптна на по-голямо кличество хора, т.е. да е достъптна за community-то в София. Community за което уж initLab трябва да подхранва.
В момента в който тази техника се изнесе от initLab, тя става недостъптна, сложна за взимане и накрая, реално безмислена, защото няма лесен достъп до нея.
  Давам пример с техниката, която дръжа вкъщи. Ако не я донеса аз, никой няма да дойде до вкъщи за да си вземе нещо от мен...
От друга страна, ако такава техника няма в лаба... какъв е смисълът от лаба, проектор и екран всеки може да си намери... зали в софия бол, дори с много повече events,
от колкото ние организираме в initLab.

2. Като дългогодишен член, лично на мен, твоето отношение към този проблем и хората които го създаваме, е изключително кофти и точно заради това отношение, ми става все по-неприятно
ходенето към лабът :( А колкото по-неприятно им става на хората, да идват, толкова по-малко членове ще имаме в лабът и толкова по-малко неща ще се организират там.
Не знам текущото мнение на Васил, но не веднъж сме обсъждали с него, точно темата с неприбраните неща в лаба и как това създава напрежение... Обаче, според мен, единственият
човек(може и да греша), който създава това напрежение си Ти.
  Не мога да отрека, че нещата от гледна точка на подредба на лаба, в момента нещата са много по-добре от колкото преди години...
Но ако това идва на цената да изгоним членовете... мерси от таз подредба, предпочитам 100 човека в лаба на разхвърлено и да се препъваме в кабели... от колкото 10 човека на подредено,
и да виждам в отчетите на лаба, как лафката не можела да си покрие разходите или не ни стигат пари за нещо.

3. Аз лично в твое лице виждам човек, който, вместо да се фокусира, какво и как да правим заедно, гледа за какво да се заяде. Разбирам, че не ти е приятно, че е разхвърлено, но се разберете,
ако УС реши, че това е основна и много важна част за лаба... аз сериозно ще преосмисля членството си и избощо идването до това място, което очевидно не желае разхвърлени хора, като мен.

4. Относно кутията в коридора... това е нова кутия, която ще използваме за турнето, купихме я за openfest, но реално ще я използваме за турнето, защото вече всички останали, големи кутии,
са изпочупени. В момента в студиото не виждам къде да я сложа и затова я оставих там където е. От друга страна, съдържанието ѝ ще отиде в Брюксел, съвсем скоро. Аз изрично съм се погрижил,
да извадя всяко нещо, което знам къде стои из студиото, от тази кутия и да го наместя на правилното място.

5. За кашоните с тениските в коридора съм 100% съгласен и изрично предложих на Яна те да бъдат преместени в склад на SiteGround, тъй като очевидно не ни трябват през годината.
Моля Яна да се изкаже по въпросът. Като, нека се има предвид, че е хубаво да съберем нещата на OpenFest на по-малко места с цел да не ги събираме 2 седмици преди феста от цяла софия.

6. Тея неща в пластмасовите куфари, идея си нямам какви са и на кого са :) Ако са на OpenFest, мога и тях да ги прибера в склад при мен.

И финално, ей такива малки неща преобръщат каруцата и правят едно яко място в място, което няма как да приветства яки хора, защото може или ще убидят някой, по един или друг начин.

Мариян