[Us] Дневен ред за ОС 2019-03-16

Alex Milanov alex at i4web.biz
Mon Feb 18 17:22:06 EET 2019

Привет,

Мисля си че ако изместим ОС за 18:00 ч. ще може да се впише и в двата дни.

С Венци си говорихме че е хубаво както да отбележим Ардуиновия ден, така
и да го съчетаем с нашия Tinkerday.

Като програмата в първия ден може да е по-структурирана, като примерно
да включва 1-2+ уъркшопа, представяне

на проекти ... а втория ден да продължим човъркането free style.

Относно провеждането на Неделните Човъркания - с това темпо мисля че
нищо не пречи да ги случваме всяка седмица

като аз единствено, за сега не съм на линия на 3 заради game dev
hackathon-a. Което не пречи да се сберат, който има желание и без мен.

Хубаво е като се разцъква нещо интересно да има поне снимков материал, а
защо не кратки видеа за да видят хората че има

някаква дейност и нещата се развиват. В тази посока мисля че ще е добре
по-възможност да се направи така видео сетъпа че да прави автоматично

запис, на стриймовете и да има лесен достъп до тях, за да може да се
дръпнат -> обработят и качат я в тубата я на друго място с по-малко hassle.

А и ако се измисли лесен сетъп за описване на проекти, плюс прогрес
по-тях, ще е много добре. Може би някой plug-in за wordpress?

И в най-скоро време може би до Ардуиновия ден да се реши проблема с
проектора, за могат спокойно да се проведат уъркшопите.

Не знам как са се провеждали миналите години, и кой какви контакти има
но не пречи да извикаме някой от olimex или от роботев или друга българска

компания или пък някой който работи по интересен open source / open
hardware проект да представи нещо. Какво мислите по-въпроса?

Сори че така нахвърлих доста неща, но имам малко tight deadline до края
на месеца и щях да ги забравя ако не ги бях написал.

По-здрави от мен (да крадна на Владо подписа),

Сашо

ПС: Ще погледна по-късно днес или тая седмица по-обстойно issue-тата и
къде мога да впиша тези коментари.

На 17.02.19 в 18:17, Vladimir Vassilev написа: