[Us] Звукоизолирани помещения в лаба.

Yordan Radunchev yordan at govorenefekt.com
Mon Jul 15 14:38:16 EEST 2019

Мерси, Сашо, довечера ще минем към 1930.

Пуснахме и заявка за членство, "защитен вид", ще преведем членските вноски, като получим потвърждение.

Бързо питане само - до колкото разбирам, помещенията са две? Има ли свободно за тази сряда (17-07) след 1830 и ако да - до колко часа може да се работи в лаба? В календара на сайта не се вижда предстоящо събитие на тази дата.

Подзрави,
Данчо