[Us] Относно fauna

Petko Bordjukov bordjukov at gmail.com
Wed Jun 26 11:11:50 EEST 2019

Здравейте,

Fauna е проект с отворен код и далеч не е единствената ми отговорност. Не
оценявам постоянни подхвърляния и досаждане по разнообразни канали от хора,
които искат промени в проекта. Още по-малко оценявам продължаването на това
досаждане, въпреки че работя по въпроса, доколкото имам време (видно от
commit лога). И още още по-малко оценявам подхвърляния от сорта "Искаш да
ти плащаме ли?", когато възразя срещу по-горния тормоз.

Fauna е проект с отворен код. Никой не е длъжен да го поддържа. Никой няма
право да ми досажда да правя неща по него. Всеки може да внесе промени в
него.

Считам горните твърдения за факти и като такива не подлежат на дискусия,
каквато и не се опитвам да започна.