[Us] initlab membership

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Oct 9 17:21:05 EEST 2019

Здрасти, адаш,

Радвам се, че пак ще идваш към Лаба! Сметката най-добре я виж на сайта в
страницата за дарения, за да не се окаже, че бъркаш някой символ. При
потвърждение от твоя страна, че почваш от дадена дата, ще ти пуснем и
достъпа, за да не зависиш от други хора да ти отварят.

Работното помещение се заключва, като там се запазва място за fixed desk
хората (май има един такъв в момента), а останалите са за който свари :)
Ключ ще ти бъде даден от УС, когато се засечеш с някой от екипа.

Не съм сигурен за коя стая говориш, че е затворена, но като цяло промяната
е заключването на работното и студиото, като и за двете се очаква в някакъв
момент да имаме електронна система за достъп, вместо с физически ключове.

Аз съм в процес на напускане на работа на друго място, след което ще се
връщам обратно в Лаба, та от ноември вероятно ще се засичаме с теб наоколо.
Като се видим ще имам да ти разправям :)