[Us] Изнасяне на техника от Лабов сетъп извън Лаба

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Tue Oct 29 14:47:59 EET 2019

Повдигам въпроса, не защото смятам че ще има проблем, а защото се нарушава
въведено правило, заради презункции от предишни години. Дори и Васил да
смята че всички (или по-голямата част) от членовете на УС са ок с тази
промяна, редно е да попита или ако смята че наистина няма нужда да пита -
поне да ни информира за това какво ще се вземе, какво ще се сложи на негово
място и т.н.