[Us] Изнасяне на техника от Лабов сетъп извън Лаба

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Tue Oct 29 16:06:03 EET 2019

Ако няма разлика за членовете на Лаба, аз също няма против, но нека да
се изясняват предварително тези неща, а не да трябва да си пишем гневни
мейли след свършен факт.

Например, като питах в IRC, Васил ми отговори иронично. Това за мен е
несериозно отношение.

[11:58:16] <+TelegramProxy> <Slackware> maniax, hackman: ще махате
ап-тата от лаба ли?
[12:00:49] <maniax> всичките, да, оставил съм ви по един модем и серийни
кабелчета да ползвате

Венци