[Us] SLA 3D Printer в Лабът

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Thu Apr 9 15:47:07 EEST 2020

Здравейте,

Имаше предложение на ОС да се обсъди закриване на фиксирания коуъркинг и
стаята да се превърне в работилница. Дали ще е по-практично да преместим
двата 3Д принтера там, както и да разположим там новите, ако се приеме
предложението? Т.е. "работното" да стане making/building работилница
(корпуси, модели, боядисване, лепене, рязане и т.н.), а хаквариума да
остане по-скоро за електроника/електротехника (запояване, диагностика на
у-ва, изработване на платки и т.н.).

Поздрави,

Венци