[Us] Запитване за ползване на Лаба от неформална група

Tocho Tochev tocho at tochev.net
Tue Jan 7 14:46:33 EET 2020

Здрасти,

Нещата, с които искат да си играят, нарочно са направени да бъдат хаквани.

Според мен лаба е място, което трябва да поощрява такива събития.

Достатъчно е да им се каже организатора да напомни да не правят
незаконни, неетични неща от лаба/към лаба/гостите на лаба (както Венци
спомена има неща в лаба, които нарочно са оставени отворени или с
default пароли/методи за root-ване/reset-ване, за да може лесно да се
променят от членове на лаба).

Вярно е, че има малко по-голям риск от неетични script kiddie-та, но за
мен е приемлив.

Относно политиката за достъп - според мен важи стандартната.

Поздрави,
   Точо