[Us] Членски внос като дарение за инитЛаб

Vitaliy Filipov vitaliy at camplight.net
Tue Jan 7 16:19:44 EET 2020

Здравейте!

За много здравословни и приключенски години! :))

Пак съм аз и искам да отваря дискусия за това как можем да засилим към
инитлаб през кемплайт едни 2300лв, които събрахме като бюджет при нас и
потенциално се надяваме да може да ни се признаят като разход :)

Тогава разписвахме един договор за дарение май? Това дали все още е
възможно? Прикачвам скрийшот кои човеци сме събрали ресурси, като
вътрешната дискусия при нас беше нещо от сорта на "как да предплатим за
година напред членството си в инитлаб и така да го подкрепим?". Не знам как
и дали са се променили политиките от последната ни комуникация на тази
тема, но ще се радвам да го обсъдим дали такъв ход е възможен.

Топъл Вторник,
Витя

--
<https://medium.com/camplight>