[Us] Членски внос като дарение за инитЛаб

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Fri Jan 10 09:44:21 EET 2020

Здрасти, Витя,

Прикачвам удостоверението за дарение по същия шаблон, който
ползвахме миналия път. Кажи, ако нещо трябва да бъде коригирано, а ако
няма, мога да го изпратя с куриер към адрес, който посочиш след
получаването на плащането.

Новите хора ще бъдат повишени във Фауна, стига да имат акаунти там.

А относно инцидента - вероятно мога да намеря датата, но не мисля, че е
нужно специално разследване. Някой ми беше, че открил Лаба отключен, а
по-късно дошла дружината от обяд. С новите членове, които се включват от
ваша страна, си мисля, че това няма да се случва повече :)