[Us] Дарение на книги

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Fri Jul 3 16:00:24 EEST 2020

Здравейте,

Ще се радваме да обогатим библиотеката си! Как ще е по-удобно - да се
видим някъде, или да дойдете в хакерспейса, където ще можете и да
разгледате останалите книги които имаме? Имаме секция book crossing,
където могат да се разменят книги, и по този начин библиотеката ни се
обновява периодично. Тъй като в момента там няма хора постоянно, ще
трябва да се уговорим за ден и час, за да има кой да Ви посрещне.

Поздрави,

Венцислав