[Us] Решения за взимане

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Feb 2 22:37:41 EET 2021

Здраво, момци,

Няколко решения трябва да вземем:

1. Каква публична позиция заемаме спрямо проблемите ни с тока след края на
ремонта.

Аз бих скрил излишните печки и обявил, че в помещенията с климатик не се
ползват конвекторни печки. Ако е опасно ползването на отоплителя в банята,
бих го свалил напълно.

2. Каква публична позиция заемаме спрямо пандемичните мерки. Ако се вярва
на статистиката на НОЩ, активните случаи станаха много малко спрямо това,
което бяха декември месец, за сметка на хипотетични по-заразителни щамове.
При всички положения е добре да обявим "нещо" :)

Чудя се дали не е време за връщане на предишното състояние на предпазните
ни мерки. Не съм 100% решен, заради което е добре и вие да си кажете
мнението в структуриран вид.

3. Трябва да обявим дата и час за ОС на ГС Инит Лаб за приемане на
годишните отчети за дейността и финансите. Не че имам готови отчетите от
счетоводителите, но все пак не вреди да го обсъдим и евентуално решим това.

Аз бих обявил дата за след месец и половина, понеже така или иначе за
никъде не бързаме, а и е възможно междувременно да имаме други интересни
"събития", върху които да се фокусираме.

Input is welcome.

https://initlab.org <http://initlab.org/>