[Us] Запитване за партньорство

[Welcome.bg] Office office at welcome.bg
Wed May 26 14:56:48 EEST 2021

Здравейте,

Пиша ви в качеството ви на представител на init Lab.

Аз съм Пламен Александров и представлявам туристическа платформа Welcome.bg. Целта ни е да представяме предимствата на България като туристическа дестинация и страна подходяща за дигитални номади, както на местния така и на международния пазар.

В този контекст в момента подготвяме представителен подраздел на сайта ни, който да промотира споделените работни пространства в страната ни с техните възможности и условия. Бихме искали да включим и вас в него, като за целта ще ни бъде нужно да ни предоставите официална информация като текстове, откроени (featured) специфики, снимки и видео.

Запитването ни няма финансова рамка и включването на вашият обект не е свързано със заплащане на каквито и да било скрити или явни такси. Водещо за нас е максимално доброто представяне на възможностите и условията, които предлагате, пред нашите потребители.

Благодаря ви предварително, оставам на ваше разположение.

Пламен Александров,
Маркетинг директор Welcome.bg