[Yo] 21.04 14:00 Music Tech | MIDI Party vol2

Alex Milanov alex at i4web.biz
Tue Apr 10 12:47:55 EEST 2018

Салютейшънс фелоу мюзик тек афишионадос.

(Крайно) време е за второта (пролетна) MIDI сбирка, на която идеята е
всеки да си донесе едно или повече MIDI устройства и в духа на 80-те да
се опитаме да ги навържем по различни функционални и а-функционални
конфигурации.

Този път интересен момент ще е едно мое скорошно попълнение Yamaha
DX7IIFD (10x Maya), известен със типично 80-тарските звуци. Не знам до
къде ще съм стигнал със разцъкването, тъй като е при мен от няколко дни
само.
http://www.vintagesynth.com/yamaha/dx7ii.php

В краен случай, както става по този род сбирки може и на място да
стигнем до някои скрити функции. Ще интересно също ако някой изрови от
скрина я old school дръм машина, я sequencer ... Защо не и не музикални
MIDI устройства.

На 1/19/18 в 2:49 PM, Alex Milanov написа: