[Yo] Членски внос и рожден-денски настолни игри

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Aug 8 11:21:03 EEST 2018

Здравейте, Лабъри,

Убегна ми края на юли и началото на август, заради което едва днес се
усетих, че съм пропуснал да ви досадя за членския внос.

Ето я обичайната информация, която би могла да бъде полезна някому:

*IBAN: BG74UNCR70001523085075*
*BIC: UNCRBGSF*
*Банка: УниКредит Булбанк АД*
*Титуляр: Сдружение Инит Лаб*
*Относно: членски внос за месец X*

Членският внос съвсем обичайно си е с минимален праг от 30 лева, освен ако
предплатите 6 месеца, за които се заплащат 150, вместо 180 лева. Ако
предплащате, хубаво е да укажете от кой месец напред да се смята
предплащането и за колко месеца, за да не се морим с прости калкулации.

Другото нещо, заради което ви пиша, е рождения ден на Лаба. На днешна дата
(8.8.2018) хакерспейсът ни навършва 8 години независимо от универститет или
друга организация съществуване. 2010 по това време влезе в сила договорът
ни за наем на апартамента в Лозенец, а 4 години по-късно се преместихме на
сегашното ми място.

Ще се съберем тази вечер в Лаба, за да отпразнуваме с настолни игри,
вероятно коварно LAN парти за тези от вас, които не получават достатъчно
мониторски витамин Д. Твърде вероятно е да има торта, пък за всякакво друго
хапване и пийване оставяме на вас да решите какво ще си донесете. Започваме
от около 20:00 вечерта.

Добре сте ни дошли!

По-здрави,

Vladimir Vassilev