[Yo] Тестер за коаксиални кабели Fluke

Vladimir Vassilev vlood.vassilev at gmail.com
Wed May 2 14:20:25 EEST 2018

Здрасти,

За момента все още не е изплувало от никъде. Предстои да случим едно
късно-пролетно почистване, но като цяло го търсиха вече и Марио, и Васил,
та явно не е в Лаба. Ако смяташ, че можем ти да помогнем по някакъв начин
за намирането му или компенсирането на загубата - казвай! Искаше ми се да
нямаме прецендент на изчезнала в Лаба вещ, но явно това вече е факт.

По-здрави,

Владо

>         Здравейте,
>
>     Какво стана с fluke-а??
> Ще го бъде ли, или да си купувам ново?
>
>          По-здрави,
>     Digger

** Simplicity*
  More time for enjoying life, less for emailing.
  Please, adopt the Email Charter - emailcharter.org