[Yo] Помощ с инсталацията на Linux машини за селски читалища

Kiril Zyapkov kiril.zyapkov at gmail.com
Fri Apr 19 21:47:58 EEST 2019

Здравейте добри хора,

С други добри хора от http://www.zaselata.org/ организираме
логистиката покрай едни компютри, които трябва да отидат по разни
селски читалища. В началото на инициативата се слагаха Windows-и, но
идните партиди ще са с Linux. (Оу йеа!)

Хората там нямат опит с Linux и имат затруднения покрай инсталация,
подбор на софтуер и т.н., та питаха дали някой "линуксаджия" ще може
да удари едно рамо. Аз не съм в София, а компютрите са там. До тук са
инсталирали Ubuntu и разни програмки, но искат някой да помогне на
място.

Ако можете да заделите 2-3-4 часа -- пишете за да ви свържа.

Хубав уикенд,
Кирил