[Yo] Заключване на коуъркинг помещението

Jasmina Mihaylova jasmina.mihaylova at gmail.com
Fri Aug 30 13:21:08 EEST 2019

Здравей, Венци,

Бих искала да получа ключ от шкафа, за да мога да оставям лаптопа си.
Слушалките ми и сега са там. Време е за плащане на таксата, но имам проблем
- лаптопът ми загрява, вентилаторът здраво шуми и трябва да го дам за
почистване/ремонт, а не знам към кого да се обърна. Можеш ли да ми
препоръчаш сервиз?

Благодаря предварително.

Поздрави,
Жасмина