[Yo] Свикване на Общо Събрание на Инит Лаб (23 март от 19:00)

Maya Lekova lekova.maya at gmail.com
Wed Apr 22 08:17:30 EEST 2020

Здравейте,

Събранията на друго сдружение, в което членувам (част от които са се
случвали в Лаба), се провеждат от самото начало комбинирано онлайн и
присъствено. Не съм сигурна как точно е оформено това юридически, но знам,
че е заложено като вариант в самия устав.

Тъй като и там в момента се обсъжда въпроса за изцяло онлайн провеждане
(защото веднъж отложихме събранието), мога да обменя контакти при интерес?

Поздрави,
Мая