[Yo] Лаб Нюз Март 2020

Alex Milanov alex at i4web.biz
Thu Mar 5 11:58:05 EET 2020

Ахой, лабъри!
Поизрехавяхме от към лаб нюзове в последно време. За сметка на това пък
този месец се заформят интересни събития, но за тях малко по-надолу.
Първо ...

1. Трябва да спазим традицията и да ви напомня за членския внос - вашият
малък принос към съществуването на Лаба. Банковата ни сметка е същата:

/IBAN: BG74UNCR70001523085075//
//BIC: UNCRBGSF//
//Банка: УниКредит Булбанк АД//
//Титуляр: Сдружение Инит Лаб//
//Относно: членски внос за месец X/

Членският внос съвсем традиционно си е с минимален праг от 30 лева,
освен ако предплатите 6 месеца, за които се заплащат 150, вместо 180
лева. Това важи и за coworking членството по същия начин :)

2. Да започнем с първото предстоящо събитие. Този уикенд, на 7-ми и
8-ми, ще се гледат лекции от курса на Michael Ossmann - Software Defined
Radio with HackRF.

3. Този месец е специален, тъй като освен вече наложилите се ежеседмични
Tinker-дни в неделя, предстои да отбележим и световния Arduino day,
което ще се случи на 21-ви, събота. Така 21-22 съвсем естествено се
обособява нещо като Casual Tinker Weekend :-). Което го прави идеален
момент за тези от вас, които ги е сърбяло ръцете да разчовъркат Ардуино
и/или имат идея за хоби проект да се запознаят с платформата,
технологиите ... в събота и в неделя вече съвсем спокойно и casual да
започнат да човъркат по него.

4. Също така този месец, на 28-ми, събота отбелязваме още едно
международно събитие - International hackerspaces Open Day 2020. Нашите
традиционни отворени врати са пък на 14-ти, втората събота от месеца.

5. Като си говорим за този месец и традиции, на 23-ти, понеделник от
19:00 ще се проведе Общо Събрание на Сдружение Инит Лаб, на което ще
прегледаме дейността на сдружението, както и финансовия отчет. Всеки
член на лаба е добре дошъл, както и на Управителния Съвет на 16-ти.

6. От към Музико-технологични събития този месец сме отделили два
вторника, 10-ти и 24-ти. На които ще си говорим за Linux Audio на
първото и Going DAWless на второто. Форматът е сравнително свободен,
може да има малко въведение, но идеята е да стане дискусия по темите.
Като заформянето на Джем винаги е възможено.

7. През седмицата вторник и четвъртък продължават сбирките на Camplight
and friends – coworking. Четвъртък вечер се провежда Курса по пещерно
дело към ПК Под Ръбъ. Петък, през деня, от 27-ми продължава Кръжока по
електромонтаж на малки електронни схеми към СПГЕ. Също така петък
вечерите очаквайте спонтанно и не-толкова спонтанно да се организират
Кино Вечери, LAN-партита и Настолни Игри.

Толкова от мен. Бъдете здрави!