[Yo] Fwd: Покана за участие в проучване: Общественозначими набори от данни

Vladimir Vassilev vlood.vassilev at gmail.com
Tue Mar 17 10:36:10 EET 2020

Тя е отворена все още, анкетата, обаче са ограничили избора до 5-15 избора.
Което го намирам за малко нелепо, понеже трябва да отделя 30 минути в
медитация и разсъждения кои от нещата трябва да махна, предвид че повечето
са важни и трябва да са публични (или да продължат да са публични). Каня се
да пратя писмо към opendata at e-gov.bg със screenshot на избора си, понеже
силно не съм съгласен с тоя начин на провеждане на запитването.