[Yo] Fwd: Покана за участие в проучване: Общественозначими набори от данни

Vladimir Vassilev vlood.vassilev at gmail.com
Tue Mar 17 12:24:29 EET 2020

Разбирам генералната цел, но ми се струва, че ще получат доста по-малко
попълнили анкетата, от колкото ако бяха без това ограничение. Може би
задълбавам твърде много, но ме съмнява, че нормален човек може да определи
приоритетите си измежду над 40 избора, оставяйки само 10-15, при положение
че повечето ми се струват важни да са публични, а ми е трудно да съпоставя
регистър на концесиите на водоемите с регистър на туристическите водачи
(какъвто всъщност отдавна има).

Anyway, писах им с обратна връзка за това си мнение, че да не ви мрънкам
само тук за това. Въпреки всичко анкетата ми се струва важна, та ако още
приемат попълвания, бих препоръчал всеки да отдели малко време и да попълни.