[Yo] Някой посещаващ лаба от Варна?

Ve Xu veselin4android at gmail.com
Tue Jul 20 18:16:47 EEST 2021

Не бих го нарекъл подарък - става дума за 10-на еднакви разпечатани листи в
които съм представил основите на един като цяло механичен проект.
Направлението за което говоря всъщност е от Велико Търново към Инит Лаб,
като тук влакът не е опция (не минава през града). Може по-нататък да се
пробвам и в обратното направление (към лаба във Варна), но нека първо да
опитам в София.