Re: Are you bulgarian????

mi shtoto taja boza ja cheta weche za Nti pyt i wseki pyt se namira pone edin bylgarin, kojto da sym mislel za normalen, da mi twyrdi che bilo "werno taka".
btw, ajde da ne go obryshtame na soc.bulgaria, twa e wse pak humor lista.

wwell edi

Vladimir Vitkov wrote:

Боже не очаквах такава дискусия ... честно. Вече вземам да съжалявам
че го засилих.

Ще се опитам да направя едно обобщение (лично)
Хич не ми дреме кво мислят за мене некви критени (не не съм объркал
точно така го искам написано). Аз съм тук и ми е кеф да живея.
Пропагандирам за българия и така ще бъде. Който не му харесва ... да
си намери другаде място.