Re: Da sprem globalnoto zatoplqne ! :)

Izobshto ne sum suglasen:) Ti si iz4islil kolko e srednoto nalqgane, koeto uprajnqvat kitaicite, ako sa v pokoi. A v zada4kata stavashe vupros za ska4ane. Spored tova ot kakva viso4ina stava ska4aneto zavisi skorostta, s koqto shte padnat na zemnata povurhnost. Ot skorostta zavisqt i veli4ini kato kineti4nata energiq na vseki padasht kitaec, respektivno i impulsa mu. Ako shte si govorim za nalqgane, po-logi4no e vuv formulata da zamestish S s obshtata plosht na dvete hodila na vseki kitaec. Izobshto, tova, koeto si napisal, nqma nikakva prakti4eska stoinost:) A i OnGeboren dobre te e podsetil, 4e razpredelenieto na naselenieto, koeto v nikakuv slu4ai ne e ravnomerno, sushto e ot zna4enie pri obruzvaneto na vulna:) I za da ne buda golosloven, shte si pozvolq da ti dam edin 4esto sreshtan primer po u4ebnicite, v koito se spomenava kak nqkakva rota ili vzvod si marshiruvali po nqkakuv betonen most, koito vzel 4e se srutil samo zaradi rezonansa.
Ta, misulta mi beshe, nedei durpa kogoto ne trqbva za opashkata:) Neka si krotuvat zasega kitaicite:)

Pozdravi,

--
-- Ivan Sivkov