Re: Da sprem globalnoto zatoplqne ! :)

Kakyv impuls kakvi 5 leva... Shto sravnqvash kapkata dyjd?
plytnosta na technostta na dyjda i na vodata v lokvata e edna i
syshta... taq kapka kato padne na pqsyka shto ne pravi vylni?

Kitaicite kato kamanqcili shte izpopadat na zemqta... elastichni sili i
tem podobni mai ne gi vzimash v predvid?

| |