Re: etoo towa e dobro ;-)

Yahoo.. e edna ot nai dobrite poshti btw.... Google vse oshte e v beta
taka che ima kakvo da se pravi po neq (osobenno malkiq im DoS po mail
serverite opisan na skoro v sourceforge)...

edinstveniq syvet koito moga da dam za Yahoo + Cyrillie e predi da se
pishe na kirilica tam da se setva envoding na browser-a v Windows-1251,
koir tam kakvoto beshe onui ruskoto ili UTF... po prostata prichina che
ISO-to obryshta kirilicata v nekvi HTML shits.. deto nakraq se okazva
che mai samo yahoo-to moje da si go razchete :))