[Dict] БГ Офис модул за проверка на правопис

Alexander Shopov lists at kambanaria.org
Tue May 19 16:10:20 EEST 2015

Каква е вероятността някой написал: "берилии" да има предвид множественото
число на "берилий" и каква да е сгрешил?
Каква е вероятността някой написал: "ксенони" да има предвид множественото
число на "ксенон" и каква да е сгрешил?
"изпонасрахте се" изглежда доста българска дума, ама не е с достатъчна
честота и вероятност за включване в правописен речник.
Има едва към 120-тина химически елемента. Залагате на варианта, че
множествено число на наименование на хим. ел. няма. Минавате по елементите,
слагате ги в множествено число и пробвате дали звучи. Напр. железа, злата,
унунпентии и т.н.
Написвате тия дето изглежда да има вероятност да се ползват в множествено
число тука в списъка, ако сме мнооооооо навити - обсъждаме и сте готови.
Това естествено, ако ви се сака да решите проблема, но ако всъщност ви се
дискутира из дълбочина - изпитите за философските факултети в
университетите са скоро.
Поздрави:
ал_шопов

На 19 май 2015 г., 15:19, Anton Zinoviev <anton at lml.bas.bg> написа: