[Dict] БГ Офис модул за проверка на правопис

Alexander Shopov lists at kambanaria.org
Tue Jun 6 21:28:00 EEST 2017

Междувременно може да се почне от най-рядката дума и да се върви нагоре към
първата, която изглежда свястна. Или обратно - тръгва се от най популярната
и се върви докато се забие в екзотиката. Иначе може да де правят
разпределения, всякакви статистически преобразувания, на накрая ми се чини,
че се прави точно така.
Другият вариант е да издириш съответната публикация, където са описали
методологията.
Поздрави
ал_шопов

На вт, 6.06.2017 г., 19:51 Anton Zinoviev <anton at lml.bas.bg> написа: