[Dict] Нов ръководител на преводите на KDE

Blagovest Petrov blagovest at petrovs.info
Tue Feb 26 23:16:31 EET 2019

 Здравейте,

От известно време обмислях да предложа нововъведения за преводите. Не само
за KDE, но и за останалите проекти. Много хора се занимават с това от
години и не исках да се меся директно. В интернет има документация относно
конвенциите за превод и терминологията, но всичко е пръснато на различни
места. Повечето от сайтовете дори вече не са активни. Hit.bg вече го няма,
както и fsa-bg.org.
Какво мислите за wiki, в което може да се централизира информацията? По
този начин щe се събере всичко на едно място. Може да се използва и за
речник на термините.

Бих се занимавал с координирането на преводите на KDE, стига всички да са
съгласни. Lokalize e удобен, но може да се вдигне и уеб система като
Pootle. Така ще е по- лесно за повече хора да използват подсказки.

Обмисляме обновяване на Linux-bg и тези неща могат да се хостнат там. Скоро
трябва да имаме събрание на сдружението и ще го предложа, ако има
заинтересовани.

Поздрави,
Благо