[Dict] Привет от новият преводач

prevodach prevodach at protonmail.com
Mon Apr 6 04:02:29 EEST 2020

Здравеите всички,

Аз съм този, който подаде нова заявка за преводи на програмите на GNU преди два месеца. Извинявам се че не се представих по рано, не беше възможно заради технически проблеми с пощенският списък.

Поне за сега, ще използвам псевдонима Преводач Преводачев. Аз съм студент, в момента уча инженерство. Приятно ми е да се запозная с вас.

Най много ме интересуват програмите nano, gnunet, и gnunet-gtk, но съм готов да помогна със преводът на която и да е програма.

Поздрави:
Преводач Преводачев