[Dict] Привет от новият преводач

Sah War ve4ernik at gmail.com
Tue Apr 7 19:59:41 EEST 2020

Здравей, „Преводач Преводачев“,

Поздравявам те за начинанието ти, и ние също сме от време на време
преводачи на свободен софтуер и софтуер с отворен код.

Първо си подобри малко правописа и пунктуацията, и тогава продължи с
преводаческата си дейност, като те съветвам при редакцията на .po , .ts ,
.resx & други файлове, винаги да добавяш ръчно своето име/псевдоним и данни
за контакт (като имейл и уебсайт и т.н.) и дата към блока с откоментирани
неща във файловете за превеждане, за да уважиш и тези надписи на предишни
преводачи, работели по съответния превод.

Полезна информация за преводачи на софтуер има компилирана (в смисъла на
компилация от данни) в моето хранилище https://github.com/sahwar/Bulogos
(приемам pull requests).

Поздрави,
ve4ernik