[Dict] Test - ignore, Проба

Alexander Shopov lists at kambanaria.org
Wed Apr 8 12:49:06 EEST 2020

Здравейте,
Надявам се сагата с protonmail да е решена и повече да няма тестови писма
по случая.
По данни от Васил - DNS сървърите на protonmail.* не са отговаряли на част
от заявките на сървъра за имена (unbound), който ludost ползва.
Благодаря му.
Напомням - максималният размер на писмо, което в момента се допуска до
списъка е 411 KB.
Поздрави:
ал_шопов

На вт, 7.04.2020 г. в 15:51 Sah War <ve4ernik at gmail.com> написа: