[Dict] Test - ignore, Проба

Sah War ve4ernik at gmail.com
Wed Apr 8 14:12:13 EEST 2020

Здравейте отново,

"Надявам се сагата с protonmail да е решена и повече да няма тестови писма
по случая.
По данни от Васил - DNS сървърите на protonmail.* не са отговаряли на част
от заявките на сървъра за имена (unbound), който ludost ползва.
Благодаря му."

Интересно!

"Напомням - максималният размер на писмо, което в момента се допуска до
списъка, е 411 KB."

Хммм, а моят имейл с 2-та прикачени скрийншота как тогава успешно бе(ше)
получен до тоя имейл пощенски списък, щом беше над 411 KB??? 🙄
Да не имаш предвид, че това се отнася само за максималния размер на UTF-8
текста на самите имейли, а не за размера и на прикачените към имейла
файлове???

П.П. Във всеки случай, ако искате, може да сложите автоматичен return
email, цитиращ моите 5 изброени фактора по отношение на евентуални проблеми
с тоя онлайн пощенски списък, плюс още 2 фактора: цитирания засечен проблем
с DNS, както и уточнението ти за максималния размер на файла на имейлите
(.*eml?), изпращани до тоя имейл пощенски списък (и дали се отнася само до
UTF-8 текстовото тяло на имейла или вкупом се отнася за общия размер на
текста + прикачените файлове). Това значително би улеснило разрешаването на
повечето евентуални проблеми (т.е. troubleshooting-а). 👍

Поздрави,
ve4ernik at gmail.com

На ср, 8.04.2020 г., 12:49 ч. Alexander Shopov <lists at kambanaria.org>
написа: